• کلیه فعالیت های DLgraphic.ir منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین و مقررات DLgraphic.ir  تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت DLgraphic.ir  به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
  • تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند.
  • در هنگام قطعی سراسری اینترنت کشور، تعداد روزهای قطعی اینترنت به اشتراک کاربران اضافه می گردد ولی در صورت اختلال های جزئی و بسته شدن سرورهای خارجی، با توجه به اینکه سرور “دی ال گرافیک” داخل کشور می باشد، مسئولیتی متوجه طرح دی ال گرافیک نبوده و در مدت زمان اشتراک کاربران تغییری لحاظ نمی گردد.
  • کاربرانی که اشتراک دارند در صورت عدم استفاده از اشتراک عضویت ویژه اشتراکشان در تاریخ انقضاء طرح منقضی خواهد شد و به روزهای آتی اضافه نمی گردد .
  • این وب‌سایت متعلق به گروه “دی ال گرافیک ” می‌باشد . دی ال گرافیک دسترسی و استفاده شما از این سایت را منوط به قبول قوانین مربوطه می‌داند که با دسترسی و استفاده از این سایت شما این قوانین را قبول کرده‌اید و نیازی به اخذ امضاء از شما نیست.
  • کلیه حقوق مادی و معنوی محتوای سایت و طرح ها متعلق به “دی ال گرافیک ” بوده و کپی، انتقال و فروش مجدد بخشی یا همه فایل های دانلود شده از سایت ممنوع و شامل پیگیرد قانونی می باشد. همچنین هر گونه تغییر یا تحریف در فایل های سایت و نشر آن به هر طریقی (در فرمت های مختلف مانند ایندیزاین، افترافکت و …) ممنوع است.
  • استفاده از محتوای اختصاصی سایت مانند خوشنویسی، تایپوگرافی، تصویرسازی، عکاسی و … در طراحی، پروژه های ویدئویی و … به قصد فروش فایل در اینترنت و شبکه های مجازی ممنوع می باشد. (استفاده از محتوای اختصاصی سایت مانند خوشنویسی، تایپوگرافی، تصویرسازی، عکاسی و … در طراحی به قصد چاپ و اخذ هزینه طراحی از مشتری بابت فایل طراحی شده بلامانع است)
  • خرید فایل از “دی ال گرافیک ” به آدرس DLgraphic.ir هیچگونه حق مالکیتی برای خریدار ایجاد نکرده و فایل خریداری شده صرفاً جهت چاپ و استفاده در آن واحد تجاری می باشد. (خریدار می تواند از مشتری خود بابت فایل هزینه طراحی یا هزینه ویرایش دریافت کند).

درصورتیکه که برای کسب و کار خود سامانه آنلاین نظیر سایت، کانال تلگرام، اینستاگرام و… راه اندازی نموده اید می بایست نکات زیر را رعایت فرمائید:

قرار دادن فایل لایه باز در سامانه ممنوع می باشد.

تصاویر  درج شده در سامانه می بایست با کیفیت پایین باشند، به طوریکه قابلیت چاپ نداشته باشند.

شما صرفاً مجاز به درج پیش نمایش فایل ها به قصد چاپ آنها ،‌ در سامانه آنلاین می باشید و فروش فایل لایه باز(همچنین تصویر با کیفیت فایل) و اخذ هزینه طراحی یا هزینه ویرایش از طریق سامانه ممنوع می باشد. (توجه کنید اخذ هزینه طراحی یا هزینه ویرایش فایل در مراکز تجاری فیزیکی بلامانع است.)

در صورتیکه مشتری سامانه قصد چاپ طرح را نداشت و صرفا فایل لایه باز طرح یا تصویر با کیفیت طرح (با ویرایش یا بدون ویرایش) را درخواست نمود می بایست مشتری را به DLgraphic.ir هدایت کنید.

  • دی ال گرافیک” متعهد به احترام به حریم خصوصی اطلاعات شخصی افرادی است که با آنها ارتباط دارد.
  • دی ال گرافیک” می کوشد تا نوشته های استفاده شده در طرح ها غلط املایی، ویرایشی، نگارشی و محتوایی نداشته باشد. با این حال، بازبینی نهایی و اطمینان از درست بودن نوشته ها و طرح ها، به عهده کاربران محترم است و هچگونه مسئولیتی متوجه “دی ال گرافیک” نمی باشد. کاربران گرامی چنانچه غلط های احتمالی نوشته ها را از طریق سامانه پشتیبانی آنلاین به ما گوشزد کنید، بسیار سپاسگزار خواهیم بود.
  • خریدار فایل می بایست با نرم افزارهای گرافیکی و ویدیویی آشنایی داشته باشد، هرگونه ویرایش در فایل خریداری شده از سایت به عهده خریدار بوده و هیچگونه تغییر، ویرایش و آموزشی از طرف مجموعه دی ال گرافیک انجام نمی گیرد.
  • مسئولیت حفاظت از فایل های خریداری شده از ir به عهده مشتری می باشد و درصورت پاک شدن فایل ها از روی سیستم شخصی کاربران به هر دلیلی (مانند سوختن هارد و … )، هیچگونه مسئولیتی متوجه “دی ال گرافیک” نمی باشد.
  • مسئولیت حفظ و نگهداری از اطلاعات ورود به حساب کاربری شامل پست الکترونیک، رمز عبور و اطلاعات شخصی درج شده بر روی سایت “دی ال گرافیک“، بر عهده کاربران است. برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید این اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند و در هنگام بستن سایت از حساب کاربری خود خارج شوند. پس از ثبت نام پست الکترونیک غیر قابل تغییر می باشد و تنها راه بازیابی رمز عبور از طریق پست الکترونیک است، پس در صحیح بودن پست الکترونیک هنگام ثبت نام دقت نمایید.